maandag 2 augustus 2010

Kluger Hans: verhuisactie


Omdat ik meehelp met de boekhouding, staan er in mijn kamer verschillende dozen met Kluger Hansen. Het zou een beetje stom zijn om daarvoor een auto naar Amsterdam te reserveren. Daarom kan u bij mij de oude nummers (1 t.e.m. 5) tijdelijk voor een prikje op de kop tikken. Voor één nummer betaalt u 4 euro (ipv 7!), en voor 10 euro mag u drie nummers uitkiezen.

Geïnteresseerd? Stuur dan een mailtje naar marieATklugerhansDOTnet. De enige voorwaarde is dat u de nummers zelf komt ophalen. Deze actie loopt tot en met 28 augustus, de dag waarop mijn inboedel definitief naar Nederland verhuist. Vanaf dan kunnen de Nederlanders een maand lang aan dezelfde voorwaarden de resterende nummers bij mij kopen.

Ondertussen kan u ook nog steeds nummer 6 bestellen, waarin een essay over ayahuasca van mijn hand staat. Lees de inleiding hier. Een abonnement kost 25 euro.

In het archief vindt u bovendien alle nummers uit de eerste jaargang in pdf-formaat. Zo kan u thuis alvast bekijken welke nummers absoluut nog aan uw collectie toegevoegd moeten worden.

Groet
Marie

Geen opmerkingen:

Populaire berichten