dinsdag 16 maart 2010

Klickr en Fájadalom

"Ben jij tussen 14 en 25 jaar? Ben je bezeten door fotografie? Dan is het virtuele fotomuseum KLICKR van Villanella en het FotoMuseum Antwerpen iets voor jou! Stuur je foto's in en wie weet hang jij straks aan onze virtuele muur te blinken."

Zo. Dit is de site van KLICKR. Ik ben zelf helemaal geen goede fotografe en bovendien te oud om in te zenden. Waarom dan toch een link op Huiverinkt, op zo'n ontiegelijk laat uur? Wel, ttwwoo ontwierp de site en daarom weet ik hoe hij er na de opening op 1 april uit zal zien. En ik kan jullie verklappen dat de foto's ook in de virtuele tentoonstelling zullen pronken. Dus bij deze een oproep aan alle jonge lezers met een goed oog: inzenden!

En omdat ik daarnet wat onkruid wiedde op mijn blog herhaal ik nogmaals dat ik op vrijdag 26 maart de tentoonstelling 'Fájdalom' zal inleiden. Van de laatstejaarsstudenten aan de Hogeschool Gent. In Galerij Kiekens in Aalst. Wie wil komen, laat mij best eventjes iets weten. Want het is met uitnodigingen enzo. Hier heb je een Facebookgroep.

Slaapwel/goedemorgen.

Geen opmerkingen:

Populaire berichten