vrijdag 10 juli 2009

Gentse Feesten

Een virale infectie verstopt alle kanalen in mijn hoofd, waaronder ook het niet te lokaliseren schrijfkanaal. In hoop op betere tijden geef ik jullie alvast mee waar ik op de Gentse Feesten zeker te vinden zal zijn...

zaterdag 18 juli: optreden in Los Perros Calientes (Goudstraat 2), bij de Wolven van La Mancha, die vorig jaar bewezen een erg fijn gastcollectief te zijn. Voor die avond schrijf ik stiekem nog een ode die geen ode mag zijn. 18 juli is niet enkel een speciale dag omdat het de startdag is van de Feesten...

zondag 19 juli: Kluger Hans verzorgt een avond op het tiendaagse poëziefestival Ghent-in-cap, in de Maagdestraat, Gent uiteraard.

woensdag 22 juli: Collectief Balein verzorgt een avond op hetzelfde festival. Inzendingen hiervoor zijn nog steeds welkom.

donderdag 23 juli: Opnieuw optreden in Los Perros Calientes, dit keer zonder stiekeme ode. De kern van de zaak blijft desalniettemin hetzelfde: poëzie met en zonder grote P.

1 opmerking:

Stijn zei

Hey ^^ Je mag me zeker op één van deze dagen verwachten. Nou ja, "zeker" is misschien niet echt het juiste woord als ik aan het aantal onverwachte gebeurtenissen denk die zich in deze 15 dagen zomervakantie al hebben voorgedaan... Ach wat, de kans is vrij groot! Trouwens; het eerste exemplaar van Kluger Hans intrigeerde me eigenlijk wel.. Nooit gedacht dat ik iets "meer" zou lezen dan een roman en wat poëzie hier en daar. Het zal ook wel wat aan de leeftijd liggen of zo ^^ Moest ik er wat over te zeggen hebben, had ik al lang een abonnement. Maar de conservatieve papa weigert me geld te laten overschrijven naar "vreemden". Ook al blijf ik maar herhalen dat ik u persoonlijk ken.. Ouderwets én koppig! Hoe dan ook, ik vind wel een weg uit m'n lichtjes marginale wereld die elke vorm van zelfontplooiing resoluut tegengaat! Met het enigszins ontgoochelende plot van een net uitgelezen boek in gedachten, ga ik nu slapen ^^ Want morgen ga ik de wegen van de Vlaamse Ardennen nog eens onveilig maken tijdens m'n voorlaatste rijles! x Stijn

Populaire berichten