dinsdag 20 mei 2008

Nieuwtjes

1. Buidelpraat evolueert ! Sinds kort kan u voor uw geliefde of gevreesde medemens een gedicht samenstellen met de poëtische regels op de site. Klik daarvoor op het hartje bovenaan. Je kan ook de regels naar de door jouw gewenste plaats verslepen. De rest wijst zichzelf wel uit, hoop ik.

2. Nu zaterdag 24 mei doe ik mee aan een auditie in Los Perros Calientes, Goudstraat, Gent. En update: ik heb net het bericht gekregen dat het om een heuse 'besloten auditie' gaat. Veel meer dan duimen kan u dus niet doen. Ik krijg er in het beste geval een praatplek tijdens de Gentse Feesten mee. De audities worden overigens georganiseerd door het Gentse collectief 'de wolven van La Mancha'. Dat is voor alle duidelijkheid niet het collectief waarbij ik me vervoegde. Over dit laatste volgt binnenkort vast meer nieuws, als we alle ideetjes wat meer gebundeld en gestroomlijnd hebben.

3. Op 14 juni sta ik opnieuw op een Gents podium. Hiervoor maakte ttwwoo een affiche. Die ziet er zo uit:

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wens je veel succes Marie ! Dank ook omdat je mij je blog liet ontdekken. Ziet er goed en interessant uit, ik zal alles komen lezen !

Groetjes !

Anoniem zei

Eerst en vooral: heel veel succes! In mijn linkerooghoek zie ik plots 'parelmoer' glanzen: ik sluit me helemaal bij haar/hem aan. Bedankt!

Wowowow! Wat een geluk dat je me kwam bezoeken! Wat een heerlijke ontdekking, deze prachtige litblog! Je blogtitel alleen al geeft ee n esthetische huiver. Ik weet gewoon niet waar eerst te kijken: naar je blogthema met de intimiteit van mooie kleuren, je uitnodigende titels, het ongelooflijk mooie en levenskrachtige Nederlands (kan het beter dan met een dichter aan de toetsen) , het fantastische en aanstekelijke nieuws o.a. over de poëziescene, je creatieve ideeën, de poëtische parels. Hoe mooi!

Heel graag zal ik hier komen verdwalen ... En je 'Buidelpraat' die ik nog niet heb bezocht op dit moment, wil ik vast aanbevelen als oefening in creatief schrijven en dichten. Jouw beschrijving belooft!

Veel geluk op al je podia en sites en meer ...

Weetje, ik las ook je "Kameleon" ... en die deed me denken aan enkele weken geleden toen ik met mijn kleinzoontje (3) in de zoo was: ook de namen van al die reptielen spraken tot mijn verbeelding, en ik had het verlangen om ze te onthouden. Gedichten op zich bij zoveel schoonheid van 'gekooide natuur'! En dan de versterking van al dat moois door O.'s kinderlijke ontvankelijkheid en verwondering ...

Tot gauw

Ondertussen zal ik je alvast op de blogroll plaatsen.

Anoniem zei

Bedankt, hoor, Marie! Kies jij maar. Ik hoop gauw over jouw "Huiverinkt" en "Buidelpraat" en zoveel meer te bloggen.

Groetjes
janien

Anoniem zei

ik zou Janien linken als:
Janien the sausage machien

maar waarschijnlijk ben ik ook de enige die dat grappig vindt :)

Populaire berichten