woensdag 7 mei 2008

Buidelpraat

Ik wil eventjes een beetje ruchtbaarheid geven aan het volgende... Joost, een vriend van mij, startte een tijdje terug 'Buidelpraat' op. Hij en ik kunnen inloggen, en plaatsen af en toe een zin. Jullie kunnen stemmen en commentaar leveren. Onderaan verschijnt zo een nieuw 'gedicht', dat bepaald wordt door de populariteit van de afzonderlijke zinnen.

Dit project is nog maar in z'n proeffase en wordt binnenkort waarschijnlijk een beetje complexer. Maar er zijn dus al zinnetjes ! Stemmen dus...

Rechts vind je een link.

Groetjes
Marie

ps Even geen gedichten, wel terrassen...
pps Sinds 13 mei doet ook Maarten Inghels mee...

3 opmerkingen:

Maarten zei

ik had het al ontdekt en ben geweldige fan

Anoniem zei

Buidelpraat: ongelooflijk knap ontwerp! Was ik al van Gedichtendag 2007 af promotor van de 160 van Sofie Cerutti, ben ik sinds vandaag op slag grote fan van Buidelpraat!

Intrigerend. Gezogen naar de ziel van alle poëzie ... Heb ik ooit intenser de woorden van de dichter beleefd? Wat een sensatie! Fascinerend, die nieuwe manier van lezen.

Ik probeer 'intenser' te omschrijven. Mijn betrokkenheid bij de tekst is sterker dan bij 'gewone' gedichten. Ik voel ook een grote verbondenheid met de dichter (telkens).

Anoniem zei

Prachtproject, dit. Via Elise erop gewezen, bijzonder concept, vol potentieel en vol juweeltjes van zinnen.

Populaire berichten